Tuesday, May 6, 2008

Still a LONG Journey

Perjalanan aku masih jauh. Wpun sudah mencecah 22 tahun (B'day aku 23 May nie ^_^), baru 33.33% hidupku yang baru aku tempuhi (assumption: 'pergi' umur 66 thn).

Now, aku di penghujung alam seorang pelajar & x lama lagi aku akan menjejakkan kaki ke alam pekerjaan yang pastinya lebih besar tangungjawab dan dugaan.

Kemudian, dari alam single ke alam berdua...Wahhh, indahnya! Tapi, mesti banyak cabaran juge. Kan?

Sepanjang mana pun lagi perjalanan kite, kite x pasti akan sampai di penghujungnya. Jadi, sentiasalah bersedia ntk pergi ke alam yg kekal selamanya pada bila-bila masa. Walau di titik mana pun kite (plot la your journey kt great wall of china), kite kene wat yang terbaik. Janganlah tunggu pada titik-titik tertentu baru hendak berusaha ke arah kejayaan sbb titik itu juga bergantung pada titik-titik yang sebelumnya... :)

2 comments:

[YeOp] said...

haih, teringin nak ada awek ke? hahaha!

Simple Makes Simple, Double Makes Trouble (this is my motto since May 2003 until August 2008). so far, i stick to that motto. lol

p/s: proud to be single. lek ar! heh

Adwina said...

apis. aku nak letak ur blog url kt my blog boleh?

http://adwinabilla.livejournal.com